بازاریابی دیجیتال

نقش بازاریابی دیجیتال در توسعه و بهره‌وری صنایع کوچک و بزرگ

فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال در حال تبدیل شدن به مهم‌ترین بخش فرآیند بازاریابی است. با وجود کسب‌ و کارهایی که توان همپایی با تحولات رفتارمصرف‌کننده و چشم‌اندازهای نوین بازاریابی را ندارند، بخش اصلی فشارها سعی دارند فعالیت‌های بازاریابی را در موقعیتی قرار دهند تا نام‌های تجاری را قادر سازند به واسطه افراد متخصص، فرآیندهای کارآمد و فناوری پشتیبان نه‌ تنها با مشتریان خود در ارتباط باشند،بلکه این تعاملات راشکل دهند. روشن است که با تحقق این رویکرد و براساس بررسی‌ هایی که به واسطه معیارهای مرتبط به بازگشت سرمایه و مشارکت مشتری صورت گرفته است، بهبود ۱۵ الی ۲۵ درصدی در اثربخشی بازاریابی قابل مشاهده خواهد بود.


آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو بازاریابی ,دیجیتال ,بازاریابی دیجیتال ,فعالیت‌های بازاریابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

از جنس احساس کتابخانه بروزترین اخبار و تحلیلیهای خبری وب سایت اختصاصی ماریا اعرابی مسجد انصارالزهرا(س) شما بیا واگویه هایِ یک ذِهن مُتِشَنّج جک پارکینگ - درب اتوماتیک | ایمن رهرو قیمت طلا/مثقال طلا / باران چت | چت باران | چت روم فارسی | چت ناز